İptal

Toyota Hasar Destek Hattı

Toyota Zor Gününüzde de Yanınızda

Toyota Hasar Destek Hattı’nı "0 (212) 380 10 81” nolu telefondan 7/24 arayarak gerekli bilgilendirme ve destek hizmetlerini alabilirsiniz. Yetkili personel, kaza sonrası yapmanız gerekenler konusunda bilgi vererek, orijinal parça ve uzman kadroyla onarım hizmeti alabileceğiniz Bayi bilgilerini sizinle paylaşacaktır.

Tek Taraflı Kazalar

  • Beyan, zabıt, ifade tutanağı
  • Ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat fotokopisi
  • Kasko poliçesi
  • Nüfus Cüzdan Fotokopisi
  • Olay Yeri Fotoğrafı

Çok Taraflı Kazalar

  • Anlaşmalı Tutanak, Zabıt
  • Tarafların ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat fotokopisi
  • Kasko/trafik poliçe fotokopisi
  • Olay yeri/kaza sonrası fotoğraflar

Toyota Plaza Yatu Muğla

İletişim Bilgileri Hakkımızda Kroki Çalışma Saatleri

Yatu Otomotiv A.Ş. 1992 yılında Muğla-Merkez’de, Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda 2005 yılında da Bodrum’da faaliyete başlamıştır.20 yılı aşkın Toyota tecrübesi ve müşteri odaklı hizmet anlayışını benimseyen eğitimli ve deneyimli çalışanları ile dünya standartlarındaki modern, donanımlı plazalarda hizmet vermektedir.Müşterilerimize en mükemmel satın alma deneyiminin yanı sıra, satış sonrası hizmetler ile de en mükemmel sahip olma deneyimini sürekli yaşatmayı amaçlamaktayız.

Yatu Muğla
Adres : Marmaris Yolu 2.Km Üniversite Karşısı Merkez / Muğla
Telefon : 0252 2238123
Faks : 0252 2238058
E-Posta : satis@yatu.toyota.com.tr
E-Posta-2 : ik@toyotayatumugla.com.tr
E-Posta-3 : servis@yatu.toyota.com.tr
Satış : 08:30-18:00 (Hafta içi)
Satış : 08.30 – 18.00 (Cumartesi)
Satış : 12:00-17:00 (Pazar)
Servis : 08:30-18:00 (Hafta içi)
Servis : 08.30 – 18.00 (Cumartesi)
Servis : Kapalı (Pazar)
Çerez ayarlarınız
Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.